Jizerská 25 + Jizerská firemní

16.01.2013 14:52

Po zahájení v pátek se začolo v Bedřichově v sobotu trochu více jiskřit, neboť ráno startovala Jizerská 25, kde jsme měli několik želízek v ohni. Abych si ozkoušel formu a poznal, jak máme dokonalé občerstvovače, tak jsem do toho šel taky. Start  se mi povedl, vyhnul jsem se třem pádům kolem sebe stylem datan uhnič a po cizích zádech chodič a pak už to byla pohoda. Už k Buku se to roztrhalo, já ve sjezdu na Novou Louku všem ukázal záda, jak mi super šly lyže a na Rozmezí sem si to mohl v klidu vyklouznou dle svého tempa. Občerstvovači fungovali super a zásobili mé obří tělo blahem, jak jsem si jen přál. Nový sníh zasypal stopu a ještě trochu foukalo, tak jsem nahoře počkal na další tři kluzáky, ať se zbytečně nevysiluju a projeli jsme tak až na Hřebínek, kde jsem jim trochu cuknul a pak znovu nastoupil na Olivetskou. Takhle rychle jsem ještě nikdy nejel. Na Vládní mi ale trochu došlo a tak mě jeden nabušenec dojel a následně přejel jak Aukland Lukáše o den později. No nic, držel jsem s přehledem místo do desítky, tak sem byl spokojen, Nahoře u Buku mi přišlo, že není zas tak daleko a že bych ho mohl ještě zkusit, tak jsem se do toho opřel a ve sjezdu na stadion šel před něj. Bohužel jsem si vybral pomalejší stopu a on měl asi i trochu víc toho testosteronu, takže mě nakonec přepíchal jak králíček duracel, když si vezme nový baterky. Nevadí, i tak jsem byl nad míru spokojen. Ještě více proto, že další borci a borkyně za mnou také bojovali a dosáhli super výsledků. Odpoledne pak byla na pořadu Jizerská firemní, do které jsme šli opět s ambicemi na stupně výsledků. Pedro to rozjel jako za mlada, Tomas potvrdil svoje zkušenosti a Plizi zase svoji formu, takže mi to předávali na prvním až druhém místě. Můj soupeř byl tutová buzna z Itálie, která mě tak trochu zavřela oči a už v úvozu jsem ho raději nechal jet, neboť by jinak bylo ohroženo i druhé místo. Ještě mi ten buzik stihl říct ciao a pak si jel. Já se nakonec do cíle také doplácal a hrdě mohl se zbytkem štafety oslavit druhé místo. Sorry kluci, ale na něj sem fakt neměl. Pak už jsme jen přebrali ceny a já mazal na Swix Ski Classics meeting pro důležité notičky a podepsat smlouvu na letzošní rok.

Jizerská 25

3. Míra Feige 1:36
4. Martina Hrdoušková 2:00
9. Marek Pazderský 1:21
32. Lenka Švábková 2:03

Jizerská firemní

2. Bedřichovští muži - Petr Jiran 9:24, Tomáš Jakoubek 9:38, Jiří Pliska 9:23, Marek Pazderský 10:32