Zhodnocení sezony od Vaška Sedláčka

16.05.2016 23:20
1) jak jsi spokojený s výsledky?

Celkově jsem spokojený. Celkové vítězství ve Ski Tour se mi po třetí sice obhájit nepodařilo, ale kdyby byly závody v termínu jak měly být, tak si myslím, že bych se na bednu dostal. Letos jsem totiž načasoval sezónu jinak než vloni, a pak už jsem byl hodně unavený. I tak ale trénovat kvůli nedostatku sněhu jen na kolcích po večerech "stačilo" k dobrým výsledkům. Každopádně Marcialonga a J50 letos nadmíru splnily moje očekávání a Marča se bezesporu zapsala do mé paměti jako nejkrásnější závod, který jsem kdy jel (a to ne jen kvůli atmosféře na trati, ale díky tobě a partě lidí, která byla úžasná).

2) jak jsi byl-a spokojen-a se servisem?

Se servisem jsem byl nadmíru spokojen. Letos se to vždycky vše krásně stíhalo a i s tím malým rozpočtem, kterým disponujete oproti ostatním týmům jsem měl na ski classics i ve Ski Tour skvělé lyže, které např. při J50 nebo Marči byly totožné jako lyže TOP jezdců (Anders při J50 měl co dělat, aby uvisel :).

3) jak jsi byl-a spokojen-a se zázemím (ubytka, zařizování, přihlašování na závody atd)?

Ubytko a zázemí nemělo chybu. Hlavně v Livignu jsme si všichni nacpávaly pupky tak, že druhý den ráno jsme se ani neunesl a jídlo tam bylo úžasný. Ve Starém Městě příští rok raději vezmem spacáky a přespíme pod širákem na Paprsku :), abychom ráno nesmrděli jak startky (to samozřejmě nemohl nikdo z vás vědět :)

4) jak jsi byl-a spokojen-a s oblečením?

 Oblečení je kvalitou úplně stejné jako to co si Santander nechává vyzkoumávat někde v tunelu, aby měli nejmenší odpor vzduchu :), takže naprosto v pohodě.

5) jak jsi byl-a spokojen-a s materiálem (lyže, hole, boty)?

Lyže jsou úplně v pohodě. Přemýšlím o těch na double poling, ale nejsem takový borec, abych to tak řešil. Zatím to nechám jak to je. Ty nové skaty vypadají hodně slusně. Škoda, že jedny to tak odnesly při Karlovské 50.

6) co by šlo udělat pro lepší výsledek z Tvé/naší strany?

Z mojí strany je to jasné: trénovat, trénovat a zase trénovat. Škoda, že už není ten čas jak býval dřív (někdy už jsem toho měl dost, když jsem v 22:00 přišel po jen 1,5hod. z kolců večer v únoru domů, pak se do 24:00 protáhl a šel spát a ráno brzo vstávat do práce:) Moc mě mrzí, že s vámi nemůžu jezdit na soustředka a nebo že jsem strašně daleko. Kdybych byl někde v Jablonci, tak člověk nejezdí pořád sám-parta je parta. Ale tak to je.

Z vaší strany mi ve všem tak vycházíte vstříc, že už to ani víc nejde, za což vám moc děkuji (málo lidí pro lidi jako jsme my (obyčejní amatéři) dělají tak hodně jak vy-to už je fakt od srdce a pro radost ze sportu a takových lidí už bohužel v dnešní době moc není).

7) chceš za náš tým ještě pokračovat?

Příspěvky už bys měl mít na účtu, takže za mě určitě jo. Spíš jestli mě budete chtít vy :)

8) jaké závody bys chtěl-a jet?

Tak teď už tedy oficiálně :) - v říjnu čekáme druhý přírustek do rodiny, takže to byl důvod proč jsem po sezóně zmiňoval, že už to nepůjde tak jak to šlo. Vůbec si to nedokážu představit, jak to bude s časem a jestli se na nějaké závody dostanu. Proto i zvažte jestli raději neumožnit někomu perspektivnějšímu místo v race teamu místo mě (abych ho zbytečně neblokoval).

Nic méně bych určitě chtěl jet: J50, Karlovskou 50, Jelymana, Orličák, Jesenickou 70 (chtěl bych toho samozřejmě jet mnohem víc, ale budu se kvůli rodině raději držet zpátky).

9) jaká soustředění bys chtěl-a absolvovat?

Chtěl bych toho absolvovat spoustu, ale bohužel nepojedu nikam. Rodina je přednější. I tak díky za nabídku (ten Sjusjoen musí někdy klapnout).

10) jak jsi plnil-a reklamní povinnosti?

Snažil jsem se co nejvíc jezdit v týmovém oblečení (někdy jsem si ho ale raději šetřil kvůli počasí a jel v něčem jiném), na facebooku sdílím co můžu a hodně lidí okolo mě si začalo přes mě kupovat oblečení Silvini od Toma. Do všech článků, které o mě psali jsem zmínil název týmu, takže v Moravskoslezském kraji si nás všimlo určitě spousta lidí :)

11) cokoli -

Ještě jednou moc díky za všechno. Jste opravdu skvělá parta lidí a vždycky jsem si krásně vyčistil hlavu od všech starostí a užil jsem si spoustu srandy a mám zas nádherné zážitky na celý život. Doufám, že to všechno bude tak skvěle fungovat ještě mnoho let.

 

Díky moc a všechny zdravím

Vašek